Back to reality – if just for a second

Hei

I dag har jeg for første gang jobbet litt igjen. Det var ikke den lengste arbeidsdagen, men det var godt allikevel. Jeg måtte opp 05:00 for jeg skulle åpne Drammensbadet. Det er jo som sagt en stund siden sist så var ute i god tid så jeg ikke hadde endt opp med problemer av noe slag. Men jeg hadde jo ingenting å bekymre meg selvfølgelig. Gikk som bare det. 

Jobbet bare til 08;30 og det var en god start. Marcus kom ned og jeg kjørte han bort på skolen. Han har kommet opp i bokmål så han skulle hente oppgaven sin. Han har jobbet i hele dag og skal presentere den muntlig i morgen. Jeg dro hjem og fikk ryddet litt på stuen og kjøkkenet før jeg sovnet på sofaen en times tid. Da jeg våknet hadde jeg fått lunsj invitasjon av Kamilla. Hun ville spandere den bursdags lunsjen som vi aldri har funnet tid til siden bursdagen min i slutten av april. Jeg dro og hentet henne og sammen kjørte vi bort på Union og spiste byens desidert diggeste calzone på Cafe Grua.

TUSEN TAKK KAMILLA for en kjempekoselig lunsj. Må gjentas i sommer når du har bursdag. 
Etter lunsj kjørte vi bort på Lier vgs og hentet Marcus før vi dro bort til barnehagen og hentet Linnea. Hun syns nok det var stas at Marcus var i bilen, men hun ble helt taus og flau. Vi gikk inn til de da vi kom frem og skravlet i fem minutter før vi kjørte hjem.

Resten av dagen har jeg bare vært hjemme og slappet av. Ryddet litt igjen, sortert medisiner (verdens mest kjedelige oppgave, ja, til og med mer enn klesvask og oppvaskmaskin-tømming). Marcus har tilbrakt mesteparten av tiden oppe med eksamens oppgaven sin.

Jeg håper dere alle har det bra. Om været er shit (norsk sommer) så håper jeg dere finner kos i litt lys og kos inne. Viktig det også.
Ha en smashing kveld og natt. Jeg er super sår i lyskene mine etter fredagens hjertekateteriseng. Så nå bikker jeg i bingen. 

Natta alle der ute. Sov godt

– Katie

#guch #vmh #rikshospitalet #transplantasjon #lvad #ous #trening #vektreduksjon #riktigmat #greteroede #organdonasjon #sija #shoutout #levelivet #oslo 
#oslove #amerikanskcockerspaniel #amriss #hunder #mentalhelse #angst #depresjon #sjekkdeg #drammensbadet #drammen

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg