Berg og dal bane dag

Hey

Fy søren så heldig jeg er som har en så fin familie. I dag har ikke vært en god dag. Jeg kjente det med en gang jeg sto opp. At tanker og bekymringer kom til å dominere hele dagen min. Når det tynger mentalt tror jeg så absolutt at det går utover det fysiske. I dag har jeg ikke hatt mange krefter. Jeg kom meg ut med Arne og Otto på morgenen i dag og fikk i meg litt frokost. I dag kom Arne og Otto sine halsbånd tagger i posten. Ble kjempefornøyd.

 

Snakket med hjertesvikt poliklinikken på Drammen sykehus i dag og de har fått epikrisen min fra da jeg var innlagt. Så nå skal jeg følges opp der når det gjelder medisiner, blodprøver målinger etc. Var i kontakt med de en del for fem år siden da jeg hadde den store hjertesvikten. Var kjempefornøyd da og jeg er sikker på at jeg kommer til å være strålende fornøyd nå også.

Mamma og pappa kom og hentet meg og vi dro ned til Drammen sentrum og spiste litt lunch på GLASS nede ved elven. Det var ganske fint ute i dag så da er det jo et deilig avbrekk. De har en kjempegod Cæsar salat der så valget var ganske enkelt. Etterpå kjørte vi ut til Hokksund/Loesmoen hvor jeg viste mamma og pappa det ene huset vi så på for en stund siden.. Det er enda ikke solgt. Vi får se. Har ikke dårlig tid og det blir ikke aktuelt å selge her før etter fellesferien. En del ting som må ordnes her før leiligheten er visningsklar.

Rakk en liten tur ut med Arne og Otto og en cowboy strekk før MENY varene mine ble levert på døren. Noe av det lureste jeg har gjort. Og definitivt noe jeg kommer til å gjøre igjen nå som jeg er alene. Alle varene var der og riktige så strålende fornøyd. Mannen bar de også opp trappen for meg. Det er jo det verste for meg. Nå var det jo bare å sette alt inn i kjøleskapet. 


Formen til tross, jeg dro avgårde på fotsoneterapi og det var akkurat det jeg trengte. Da jeg kom hjem var jeg fortsatt “på tur” så tok noe valium. Min kjære venninne Kamilla og hennes datter, Celina på 7 år, kom og avlastet meg med å ta med Arne og Otto på tur nå i kveld. Mange har problemer med å takke ja til hjelp. Jeg skjønner ikke det helt. Når man ikke er i form så er vel det lov.

  

Nå er det natten på bruket. I morgen skal jeg opp 05:30 for å åpne Drammensbadet. Er ferdig 08.30 så da drar jeg hjem og tar med meg Arne og Otto ut, sløver litt på sofaen før jeg drar til Oslo.

Stor natta kos

– Katie

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #drammen #norge #ous #rikshospitalet #ous #vmh #guch #sjekkdeg #shoutout #sija #rikshospitalet #ous #vmh #guch #hjertesvikt #hjertefeil #mentalhelse #angst #depresjon #organdonasjon #sjekkdeg #glassdrammen #cæsarsalat #lunch #organdonasjon 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg