Fra den ene til den andre……

Hey

Dagen i går startet ganske så bra. Var oppe 05.30, kledde på meg, tok medisiner og snek meg ut døren uten å vekke Arne og Otto. De lå i “koma” i hvert sitt bur. Kjørte ned på Drammensbadet og gjorde alt klart til dagen. Jeg rakk til og med å vaske over litt. Når dørene åpnes 06.30 er det ganske stille nå på sommeren. Fikk en kaffe av en snill kollega for å kickstarte dagen.


Etter jobb dro jeg hjem og tok en kjapp luftetur med hundene og spiste frokost. Kjente egentlig for å legge meg på sofaen og hente inn litt av den søvnen jeg tapte med å stå opp tidlig, men med de blikkene gutta sendte meg bar det ned i hundeparken. Kamilla og Mia kom ned og holdt oss med selskap. Mange andre i parken så guttene fikk slitt seg godt ut.


Da jeg kom hjem spiste jeg litt og sammen med hundene sluknet vi på sofaen. Da jeg våknet følte jeg meg ikke bra. Tung i pusten, kroppen og en feber. Hetetokter som kom hele kvelden. Blir jo lett stressa nå og nå som jeg er alene er det ikke alltid så lett å rasjonalisere det som går igjennom hodet. Tok to febernedsettende, en valium og etter at snilleste tidligere nabo, Marius og sønnen Odin, hadde gått kveldstur med hundene ble det natta.

Ble nødt for å ta egenmelding for i dag og i morgen. Fikk telefon fra Drammen sykehus og svikt poliklinikken. Der har kardiologen, som jeg stoler 100 % på, funnet ut at de skal øke dosering av den nye medisinen min Entresto (hjertesvikt medisin) fra 24/26 til 49/51. Så må hente ut nye. Den nye medisinen koster 4800 kr pr.mnd. Nå er det søkt om at jeg skal få det på blå resept, men det er jo sykt dyrt. Må jo ha det.

Om 5 dager er min kjære og Marcus hjemme igjen. Det skal bli godt. Gleder meg masse til å de igjen nå. Kose og klemme på mannen min.

Savner de!!

Avslutter med et bilde som er tatt i San Miguel nå i kveld. Deilig spansk sommerkveld.

– Katie 

http://www.organdonasjon.no

http://www.vmh.no

#hjertesvikt #hjertefeil #mentalhelse #angst #depresjon #organdonasjon #sjekkdeg #shoutout #sija #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #drammen #norge #valium #givemehopeJoanna 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg