En god dag

Hey

Klokken er 02.16 og jeg burde for lengst vært i seng, men det er ikke så lett når man får besøk av en venninne man ikke har sett på lenge. 

Dagen startet med fotsoneterapi og det var godt for kropp og sjel. Og beina selvfølgelig. Da jeg var ferdig og skulle dra måtte jeg på med de grusomme støttedtrømper fordi jeg visste at de måtte til. Og de er sånne som går langt opp på låret og klør, hipp hurra!! Men planene for dagen tilsa at jeg ikke hadde så mye valg om jeg ikke skulle betale dyrt i etterkant i form av smertestillende.

I dag har vi alle (minus Marcus) vært i Bjørneparken på Flå. Jeg var utrolig spent på hvordan det kom til å gå for det var ganske kupert terreng og det blåste en del så vinden gikk rett igjennom meg. Neglene mine var så blå som himmelen. Det var en sånn kjempefin “The Simpsons” himmel, men vinden var sur.

På turen til Flå hadde vi underholdning fra baksetet med diverse låter fremført av Christer.



Naturen var jo også super vakker, men etter cirka to timer i bil var det godt å komme frem. Vi fikk med oss fôring av bjørnene og en runde rundt i reptilhuset. Jeg var utrolig stolt av meg selv. Jeg har aldri vært så nærme en krokodille eller alligator som i dag. Får bare håpe jeg ikke drømmer om de i natt…..fysj!!




Vi hadde avtalt å møte en venn av Toivo og han søster med deres barn. Vi hadde med matpakker som Toivo hadde laget til oss alle. Det var kjempekoselig selv om jeg kjente at kroppen ikke var helt med meg i dag. Det var deilig at Toivo sto for bilkjøringen så jeg fikk slappet av. På veien hjem stoppet vi på den gamle stasjonen på Krødern. 



Det føltes nesten som man ble transportert litt tilbake i tid der vi sto. Med togsett fra 1935 og lukten av treverket og hele atmosfæren der. Det var noe mindre underholdning i bilen hjem så sovnet før Viksersund.

Det ble enkle ostesmørbrød til middag og film på TV. Og selvfølgelig popcorn. Ettersom beina var ganske så smertefulle tok jeg noen tabletter og unnet meg en cider. Merkelig at jeg ikke sluknet for lenge siden.

Nå er det natta. Vi snakkes 

– Katie 

#organdonasjon #sjekkdeg #shoutout #sija #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #drammen #norge #mentalhelse #angst #depresjon #bjørneparken #flå #hallingdal #love #lykke #leve #levelivet #overleve #hjertesvikt #hjertefeil 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg