Smerte, regn og køyeseng

Hey

Sitter i nederste seng av køyesengen hos mamma og pappa på Skøyen. Sitter og lytter til 13 trikken igjen. Vet jeg burde sove, men er ikke trøtt. Hadde en skikkelig god ettermiddagslur på sofaen her idag og det ødela nok litt for natten. 

I dag hadde jeg time til massasje kl 10.30 hos en utrolig søt indisk dame som mamma går til. Jeg går jo vanligvis til fotsoneterapi, men når det er sommerferie, var det godt å ha et gavekort jeg kunne bruke i dag. Med rolig musikk og deilig duftende røkelse, fikk jeg en times massasje på begge beina mine, 16 etasjer over Oslos gater i The Barcode. Det er første gang jeg har vært inne i en av bygningene. Fantastisk utsikt over byen i mitt ❤.

Selv om massasjen var fantastisk og hun var superflink, kjente jeg godt smertene i beina etterpå også. I dag har ikke vært en god dag. Mamma var med og satt og leste mens jeg lå på benken, og etterpå fulgte vi spor 19 på Oslo Sentralstasjon bort til Espresso House. Været var forferdelig, det var kaldt og det blåste skikkelig surt. Jeg var jo helt blå da vi kom dit, enda det bare tok 5 min.

Etter kaffen tok vi 13 trikken hjem til Thune. Jeg var så trøtt etter massasjen, beina verket så utrolig så jeg tok 2 smertestillende, “midt-på-dagen” medisinen min og sovnet på sofaen. Da jeg våknet verket det fortsatt i beina. Jeg blir så oppgitt over de. Jeg skjønte at jeg ikke kom til å være i stand til å jobbe i morgen tidlig. Jeg skulle egentlig åpne resepsjonen og dørene på Drammensbadet, men snilleste kollega kunne begynne tidligere. Blir i Oslo en natt til. 

Oppgittheten lyser ut av øynene mine. Så da sitter jeg her da og skriver til dere. Mens jeg hører den ene trikken etter den andre kjøre forbi nede på Drammensveien. Jeg får prøve å slukke lyset og se om det bringer frem søvn. Håper jeg våkner i morgen uten hodepine og mindre pain i beina. Natta godtfolk!!

Ps, er tilbake på Twitter så følg meg der om du vil. @katietoivonen 

– Katie

 

http://www.vmh.no

http://www.organdonasjon.no

 

#medfødthjertefeil#skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #drammen #norge #ous #rikshospitalet #vmh #guch #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #barcodeoslo #smerte

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg