Bedre å ringe en gang før mye

Hey

I dag har vært en litt merkelig dag. Den endte ikke opp som jeg hadde sett for meg. Det er nå helt sikkert. Jeg startet dagen med en lang dusj, litt frokost og en tur ned til barnehagen vegg i vegg med der vi bor. I helgene går vi noen ganger dit med Arne og Otto sånn at de får løpe litt. Nå som den ene bilen fusker litt, får jeg ikke tatt de med i hundeparken.

Etter turen dit kjørte vi til Oslo og til mamma og pappa. Toivo måtte ta frem sin indre handyman og fikse noe smått der. Mens han holdt på kjente jeg en smerte i venstre arm, venstre side av ansiktet, venstre øre og trykk i brystet. Etter et par minutter i tenkeboksen ringte jeg opp til kardiologisk sengepost på Rikshospitalet. For fikk jeg komme og ta en kjapp sjekk.

Etter blodprøver, blodtrykk, EKG og metning var tatt fikk jeg en seng, en venflon og oppkobling til telemetri. Selv om prøvesvarene ser bra ut blir jeg her til i morgen. Jeg tenkte jo først at dette var infarkt eller tette blodårer, men de tror det er muskulært og stress. Undersøkelsene jeg var igjennom i juni viste ikke noe tegn til telle årer.      I morgen er det mandag så da får jeg vel besøk av GUCH legen og kanskje guch kontaktsykepleieren, Katrine. Regner med det kanskje blir en ultralyd og så hjem.

Nå har jeg tatt kvelds medisnen mkn og legger meg med NRK på den urgamle tvn som henger på veggen. God natt fra rom 3024 folkens 

– Katie

http://www.vmh.no

http://www.organdonasjon.no

 

#hjertefeil #hjertesvikt #medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #españa #barcelonaenmicorazon 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg