Ekstra gir

Ekstragir…. det er det giret du vet du har inni deg et sted. Sjeldent kommer det frem, bare når man absolutt må. Hva gjør man da, når man sliter med å finne dette ekstra giret? Når man innser at man ikke kan yte like mye som andre. Vi vet jo alle at en flytteprosess er utrolig slitsomt. Jeg gjør så godt jeg kan, men det er jo ikke noe gøy når jeg ligger slengt på sofaen mens guttene sjauer og bærer. Men sånn må det nesten bli.

I dag dro jeg med hundene ned til nyhuset og begynte å pakke ut av eskene. Håpet var å finne DAB radion min, men den dukket ikke i en av eskene i dag. P4 på mobilen er liksom ikke like bra. Men det duger for å ha en lyd. Litt musikk å nynne til mens man jobber på.

Etter tre timers jobb, var det kjempe koselig med besøk av Kamilla, Alf-Egil, Celina og Linnea. De hadde med en pose kanelboller som vi lagde her om dagen. Så da var jeg ferdig for dagen. Min kjære kom også. Syns selv at jeg la en skikkelig økt så dro hjem. La en bolledeig som jeg lagde en kanelsnurrkake ut av. Ble super god. Fant en ny dansk oppskrift på Pintrest.

I morgen må jeg finne ekstra giret. For det blir en krevende dag med legetime, 2.5 time jobb, hente Marcus og ta en tur på søppelfylling. Så er det rett hjem og vaske kjøleskapet, brette og legge bort rent tøy, rydde bort alt av det som ikke kan vises, ta med hundene ut og komme oss vekk. For klokken 19.00 er det visning.

http://krogsveen.no/Kjoepe-bolig/Bolig/Leilighet/Gramsborgveien-7-a-237110899

Kryper under dynen nå og satser på en god dag. Er det ikke det får vi satse på det helvetes ekstra giret.

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #flyttetåke #sandeivestfold #sliten #ekstragir 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg