Nest siste natt

I dag har jeg vært en tur i det nye huset i Sande. Det er så utrolig godt og kjenne på den roen jeg får når jeg er der. Vi fikk litt mer orden i hva som skal hvor. Selv om det er masse igjen, vi fikk hengt opp gardinene på stuen/kjøkkenet og hengt opp spisestue lampen. Det er så morsomt og se når det tar form. Når det går fra hus til hjem. Vi hadde med oss Arne og Otto og de storkoste seg i hagen mens vi jobbet. At jeg fant lekene deres i den ene pappesken i dag tror jeg de syns var helt innafor.

Nå er det vel tre uker siden jeg hadde noe fotsoneterapi sist, så jeg kjenner det godt i beina. Da jeg kom hjem hadde jeg sviende smerter fra høyre hofte og hele veien ned. Jeg måtte få beina opp. Da jeg tok to smertestillende og la beina opp på stuebordet, var cowboy strekken et faktum.

I morgen skal jeg pakke ned fra kjøkkenskapene her på Konnerud og så ta det med til huset. På lørdag kommer mamma og pappa dit for å hjelpe med å pakke ut. 

Det er litt rart å tenke på at dette er nest siste natten i denne leiligheten. Jeg flyttet til Drammen, fra Oslo, i april 2006. Selv om jeg har vært innom tre forskjellige boliger på den tiden, har de alle vært her på Konnerud. Jeg har opplevd så utrolig mye mens jeg har bodd her. Masse bra, men også en del ekstremt vanskelig og krevende ting. Jeg kjenner meg klar for et nytt kapittel i livet, en enklere hverdag, i et enklere hjem med rolige omgivelser. Ahhhhh….

Nå slukker jeg lyset og legger meg til å sove mens jeg drømmer om hvordan jeg skal pynte til jul. Natta folkens

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #barcelonaambtu #españa #konnerud #krogsveenvisning 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg