Heija

Heija

Jupp, fortsatt i Tromsø, men det var veldig godt å våkne i litt bedre form enn de siste dagene. Antibiotikaen har vel tatt tak og begynt å fungere. Det tar jo noen dager så kjenner det fortsatt godt i kjeven, høyre øre og bihulene, men det kommer seg.

På dagen i dag var jeg bare hjemme hos Stine. Men i stede for å ligge som slakt på sofaen, klarte jeg å brette litt tøy, sette på en klesvask, rydde litt og henge opp vasken når den var ferdig.

Da Stine kom hjem dro vi sammen med Christer på Jekta storsenter for å kjøpe 17 mai tøy til Christer og noe sløyfe til meg. Men da jeg fant en kjole jeg har sett på tidligere satt ned med 70%, kjøpte jeg den.

Kom hjem nå i kveld helt utmattet. Det er godt å komme seg ut, men jeg “betaler” for det nå. Stine har pyntet litt til i morgen. Jeg skal ikle bli med på skolen og se barnetoget, men jeg skal få bli med familien etterpå. Så nå er det sløving og en god natts søvn. 

Håper dere alle får en fantastisk 17 mai feiring.

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #hjertefeil #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner #tromsø #romsa #17mai #vierjekta

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg