Ikke mye som skal til

Hey

I dag var vekkerklokken på 05.00, men skal ikke si jeg har sovet så veldig godt. Det var så klamt at jeg måtte sette opp soveromsdøren for å få litt hjelp av varmepumpen (aircon).

Men opp 05.00, litt frokost, orker ikke så mye mat så tidlig. På med litt sminke, medisiner intas og håret satt opp. Var heldig og fikk kjøre den nye bilen til jobb i dag. Har ikke jobbet på ganske mange uker nå så det var litt godt. Åpnet resepsjonen på en regntung dag som i dag. Når det regner som i dag pleier det å.bli bra med besøk i svømmehallen, men det var ganske stille på formiddagen. 

Skal prøve å søke meg noen vakter fremover. Er godt å komme seg litt ut og møte andre. Jeg vet at sommeren har vært hektisk og full av venner og familie, blir det fort stille igjen. Og jeg sier ikke nei til pengene. Men fy så sliten jeg var da jeg kom hjem. Sovnet på sofaen. Heldige meg, var Toivo så snill og lage middag og rydde etterpå.

Vi gikk en liten tur med Arne og Otto,  men vi kom ikke veldig langt. Pusten var liksom ikke helt med. Ble ført blå og sliten så vi snudde.

Jeg kunne egentlig veldig godt tenkt meg et nytt opphold på GUCH rehabilitering på Feiringklinikken, men som Toivo poengterte, jeg ville kanskje ikke fått så mye ut av det. Ikke sånn som kroppen kjennes nå.

Fikk brev om ny time til GUCH kontroll på Rikshospitalet den 11.september kl.12.30. Jeg gleder meg alltid til de timene. Får en liten trygghet og jeg trives på Rikshospitalet…… Er det galt av meg? Syns ikke det egentlig…..

Sliten og slapp og med smerter i beina skal jeg nyte kvelden. God helg folkens!

– Katie 

#medfødthjertfeil #hjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt #drammensbadet 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg