Flimmer og bursdagskake

Hey

Dro innover til Oslo i går ettersom jeg hadde en tidlig time på Rikshospitalet. Jeg orker ikke sitte i morgen rushet, så da kan jeg like godt sove hos mamma og pappa på Skøyen. 

Da jeg kom til Oslo og mamma, kom svigerinnen min på besøk med lille tantebarnet mitt, Emilie på 14 måneder. Er ikke ofte jeg ser de så alltid veldig kos. Fikk noen smil og litt lek på gulvet.

Slappet av med middag og sofa før jeg bikket i seng. Sover heldigvis alltid godt der så var ikke så sykt trøtt når jeg hadde vekkerklokken på. Ikke ofte jeg må ha på en vekkerklokke.

Kom meg opp på Rikshospitalet i god tid til timen min klokken 09.00, men måtte vente en halvtimes tid før jeg kom inn. Avlesningen av Crt-d boksen (hjertestarteren) min, viste at jeg har hatt en del forkammer flimmer. Jeg hadde det til og med mens jeg lå på benken. Det er med på å gjøre meg tung i pusten, men det er ikke kritisk. Batteribytte trenger jeg ikke tenke på før om 3 år.

Etter timen dro jeg hjem til Sande og rakk akkurat å bake en sjokoladekake til Toivo som har bursdag i dag. Marcus kom hjem også, så vi spiste middag sammen også. Så kos!!

Nå er det blitt kvelden her. Toivo har hatt en lang dag på jobb og jeg er sliten i kropp og hodet. I morgen er det fredag og det eneste jeg skal er fotsone terapi. Det blir digg. Marcus skal avgårde på hyttetur, så prøver oss på en tur i hundeparken før det.

Natta

– Katie 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg