Full rulle

Hey

Etter en god, men kort, natts søvn ringte vekkerklokken min 05.00. Det er så tidlig det, men det var opp og hoppe. I dag var det jeg som skulle åpne resepsjonen på Drammensbadet. Selv om jeg er 100% ufør, syns jeg det er fantastisk at jeg også får jobbe noen timer ved siden av. “Alle i arbeid” er jo super viktig. Det å bare sitte hjemme er jo ikke bra. Jeg får mye igjen for å møte andre, føle at jeg bidreg og gjør en innsats i samfunnet.

Skulle jobbe til 11, men ble spurt om å jobbe en time lenger. Så ja, så jeg kjente det godt i beina da jeg kom hjem. Hadde på støttestrømper og var flink til å sitte og gjøre noen små øvelser med føttene. I morgen er det ny fotsone terapi time, så det blir bra.

Da jeg kom hjem, spiste jeg litt lunch og sluknet på sofaen. Sov skikkelig tungt og det trengte jeg nok. Siden Toivo skal på nattevakt, måtte jeg ta med Arne til veterinæren. Han har nå fått sin fjerde ørebetennelse. Han var ikke veldig villig til å la seg sjekke, så han måtte sove mens veterinæren sjekket og renset ørene.

Da han var kommet til seg selv og vi fikk dra hjem, sjanglet han ut døren. Han ble nok litt forfjamset for rett utenfor møtte vi på en shetlandsponni som skulle inn bak til veterinæren. Kombinasjonen av interessen for ponnien og manglende fungerende kropp var ikke så god, så vi dro hjem.

Nå i kveld har det vært stille og rolig. Snart er det natt på bruket. 

Jeg er sliten, men på en god måte. Og det kjennes godt.

– Katie 

#medfødthjertefeil #hjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #drammen #livmorkreft #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg