Kjøkkenterapi og rullestol

Hey

Hjemmedag i dag. I går var vi på Stasjonsgården i Sande og spiste lunsj med mamma og pappa, men jeg var så trøtt og slapp. Så i dag var det godt å bare være hjemme. 

Med mange tanker som farer i hodet om dagen. Hadde en rolig morgen med Arne, Otto, kaffekoppen og litt TV.

Selv om jeg fort får vondt i beina når jeg står på de for lenge, er det virkelig terapi i å stå på kjøkkenet og lage noe. I helgen lagde jeg et brytebrød med urter, så i dag prøvde jeg meg på samme brytebrødet, men uten urtene og byttet ut deler av hvetemelet med siktet fullkorns hvete.

Etter etterheving og en ny liten pause på sofaen mens brytebrødet sto i ovnen, var de klare.

Jeg hadde nok deig til overs, så jeg lagde et flettebrød som jeg skjærte opp og slang i fryseren. Det fungerer så godt å fryse, så why not. 

I morgen skal vi en tur til Stokke og hjelpemiddelsentralen i Vestfold. Der skal jeg prøvekjøre elektriske rullestoler for å finne den som vil være mest aktuell for meg. Jeg håper kanskje jeg kan få den før jul og er jeg heldigste, før den verste snøen. Den skal jo være med på å øke livskvaliteten min. Det er jeg sikker på at den kommer til å gjøre, for nå orker jeg jo ingenting. 

Lagde en digg shepards pie til middag og nå er det straks Farmen. Håper dere alle har en super kveld.

En oppfordring helt tilslutt

http://www.organdonasjon.no

Si det for å bli det

– Katie 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg