Jeg hakke tid

Hey

Har ikke skrevet på en uke nå. Det har jeg rett og slett ikke hatt kapasiteten til. Det har virkelig gått i ett og jeg skal innrømme at jeg på et tidspunkt ikke var sikker på hvilken dag det var.

Forrige lørdag dro jeg innover til Oslo. Skulle sitte litt barnevakt for Hedvig. Nå som de bor i Oslo, og ikke Paris, kan jeg jo det. Sov like gjerne over. Er faktisk ikke så gira på å kjøre på natten.

Mandag denne uken ble mamma operert, dette pluss at min søster var så syk at jeg måtte sove over igjen på tirsdag, at Toivo ikke er bra og mine egne issues, har gjort at jeg kjører på felgen. Det er jo ikke alltid det passer å ta vare på seg selv. Rullestolen min er levert nå. Har vært ute og testet den med Arne og Otto. Godt å være ute med de.

Ser jo helt døll ut, men kanskje dette vil gjøre livet lettere. Må øve masse, kjenne på hastighet, hvordan den beveger seg og min egen komfort. Men det blir bra.

Marcus har vært hjemme og det har vært utrolig koselig. Savner han massenår han er i militæret nå. Heldigvis harhan perm om ikke så lenge. Han og Toivo har vært sammen en del og det er kos. The boys I love the most 💕

I går var vi i bursdag. Det var Miss 11 års dag i går og hun hadde pølsefest. Super stas å være sammen med familien. Stas var det jo også at Marcus var med.

I dag har jeg bare vært hjemme med gutta. Toivo og jeg tok med Arne og Otto på ny øvelsestur med rullestolen. Gikk veldig bra, men kjenner meg ikke 100% komfortabel enda.

Avslutter med et bilde jeg tok ut av stuedøren min i dag tidlig. Soloppgang i Sande, en kald november morgen. Ønsker dere alle en god natt og en god uke foran dere.

Og ikke glem, si det for å bli det

http://www.organdonasjon.no

– Katie 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg