#SJEKKDEG

Hey

I dag hadde jeg en veldig rolig morgen. Våknet med utrolig vondt i hodet. Det som er kjipt er at det har vært tilfelle oftere og oftere i det siste. For to år siden, da jeg lå på Rikshospitalet, hadde jeg episoder med ekstreme hodepiner og veldig voldelige drømmer. Vi la merke til at ved de tilfellene hadde jeg hatt veldig lav oksygenmetning mens jeg sov. Jeg har jo selvfølgelig ikke mulighet til å måle dette hjemme, men jeg kjenner jo at pusten min er tyngre. Jeg sover mer urolig så det kan vel kanskje være en sammenheng.

Jeg dro inn til Drammen og tok en kjapp kaffe hos Kamilla før jeg kjørte til Drammen sykehus og timen min der. Nå som det er 3.5 år siden jeg hadde livmorkreften og ble kreftfri med en gang livmoren ble operert ut, blir jeg tatt inn til kontroll hver sjette måned. Og i dag var dagen.

Etter 10 småkjipe og litt ubehagelige minutter, var jeg ferdig. Og heldigvis, så alt bra ut og ingen tegn til cyster på eggstokkene. Hadde fortsatt litt væske i buken, men de tror det er pga hjertesvikten. Men lettet og sliten dro jeg fra sykehuset.

Det er så viktig for dere jenter der ute at dere sjekker dere hos gynekolog og tar celleprøve. #sjekkdeg – det var en skremmende opplevelse å få beskjed om at jeg hadde livmorkreft, men jeg var heldig. Det ble funnet tidlig. Ikke vent!

Nå i kveld har jeg bare vært hjemme med gutta boys. 

  

Vi snakkes snart, og husk :

SI DET FOR Å BLI DET 

http://www.organdonasjon.no

– Katie 

#medfødthjertefeil #skjultsykdom #trening #puls #vektnedgang #ernæring #mentalhelse #skjultsykdom #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #hjertesvikt 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg