Rolig nå

Hey

Deilig og rolig søndag, på grensen til kjedelig. Har aldri vært noe fan av søndager. Det er ikke alltid jeg må gjøre noe, men liker alternativer. Men i dag var det helt ok ettersom det ble sent i natt. Toivo og jeg var invitert i rakfisk lag hos venner på Lørenskog. Det var med noe sommerfugler i magen jeg skulle smake på rakfisk for første gang. I en alder av 39 år, smakte jeg på lutefisk for første gang ifjor. Når det ikke var noe høydare, var jeg veldig spent.

 

Jeg kastet meg i det og det var godt med tilbehøret. Alene var fisken “helt ok”. Er jo veldig spesielt. Kvelden var hyggelig med nye bekjentskaper, skravling og latter. Veldig hyggelig å bli invitert. 

❄❄❄

I dag bestemte jeg meg for å starte med vaffel. Vaffellukt er jo bare helt fantastisk. Toivo lå lenge i dag så var alene med Arne og Otto og hadde en rolig morgenstund.

I går var det en måned igjen til julaften. Tiden flyr så utrolig fort. I morgen skal jeg igjen til Oslo og hjelpe mamma litt. Hanne kommer også, så det blir koselig. Siden mamma ikke kommer seg ut nå, blir det julegave shopping på nettet. Funker det også.

Koste meg med en mince pie, som er skikkelig engelsk juleminne. Å kjenne på julefølelsen litt er lov nå.

Avslutter med ønske om en fin søndags kveld. Ta vare på dere selv og de rundt dere.

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg