Oslo

Så da var jeg her igjen, kom igår. Hos mamma og pappa. Det er to uker siden mammas operasjon og det går i aller høyeste grad fremover. Ting tar jo tid etter en operasjon, det vet jeg alt om, og man vil gjerne så mye før kroppen er klar. Det er her “skyndte seg sakte” kommer inn. Jeg har tidligere gått på noen skikkelig smell ved at jeg har vært for aktiv før kroppen var klar. Men mamma er flink. Og jeg liker at jeg kan hjelpe henne nå som hun trenger det. Hedvig kom etter skolen  i går og Hanne kom innom etter jobb. Jeg orker jo ikke så mye, og jeg hadde ikke en spesielt god dag. Men jeg kan hjelpe til med litt klesvask og matlaging.

Sov over til i dag og har surret rundt her i hele dag. Noen venner av mamma og pappa kom på lunsj så jeg ble. Skal bli her en natt til. Drar rett til fotsone i morgen tidlig. Nå er det lenge siden jeg har vært der, men nå før jul er det mye pengene skal strekke til, så det får nesten bli sånn. Dro sammen med pappa bort på Pilestredet Park for å levere noe sengetøy og hente en medisin dosett jeg hadde hos Hanne. Veldig koselig at både Solveig og Hedvig kom ned, selv om det bare var for to sekunder. Det er veldig rart at vi bare kan kjøre bort til de. Kan nesten se de når vi vil. Må ikke fly til Paris først. Det er luksus. Ikke noe er så viktig som familie. Skal kose meg i kveld. Kjøpte litt chips og krokodiller på butikken. Det er de eneste krokodillene jeg liker. Med Farmen på TV har jeg det ganske bra her jeg sitter.

Da ønsker Elle-pus og jeg dere alle en god natt.

— Katie

http://www.organdonasjon.no

SI DET FOR Å BLI DET 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg