Kaldt ute, kos inne

Hey

Dro avgårde fra Oslo tidlig i dag. Det var kjempe kaldt og masse frost, så godt å ha rattvarmer i den nye bilen. Jeg kjenner det veldig godt på pusten når det blir kaldt. Selv om naturen blir så vakker med frost, er det ikke bare gleder som følger med.

Midtvinters, når jeg opplever kuldegrader ned i -10 eller -20 grader, holder jeg meg mest inne. Heldigvis er det ikke så kaldt nå.

Dro rett på fotsone terapi fra Oslo. Nå har jeg ikke vært der på noen uker, så kjente det godt når hun satte i gang. Det er en skikkelig godt/vondt behandling. Etterpå blir jeg veldig sliten, så det var rett hjem til gutta. Det var så godt å se Toivo etter to netter i Oslo. Men han var ikke hjemme lenge før han dro avgårde. Så tente noen lys, litt kongerøkelse og fant frem årets julekort.

Orket ikke skrive mange før jeg sovnet på sofaen. Jeg blir jo veldig sliten av fotsone terapien så det måtte bli en liten cowboy strekk. 

Ønsker dere alle en fin fin kveld.

— Katie

http://www.organdonasjon.no

Si det for å bli det ♡

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg