Another day

Hey

I dag var det på tide med verdens kjedeligste oppgave. Men også en av de viktigste…. fylle på medisindosetter. Fyller for tre uker av gangen så da er det lettere å holde oversikt over hva jeg begynner å gå tom for. Føler til tider at jeg har et jævla apotek i skuffen.

Må være super forsiktig for selv om Otto legger seg, sitter Arne klar til å ta hva enn som faller på gulvet. 

Lagde deigen til berlinerkransene jeg skal lage ferdig i morgen og slappet av med gutta før jeg dro på jobb. Sliten i kroppen, vondt i beina og skikkelig hodepine til tross, jobbet jeg 18-21.30. Var lenge siden jeg stengte Drammensbadet sist, men gikk så greit. Hjemme nå med gutta. I morgen kommer Marcus hjem på perm. Gleder meg masse til å se han.

Natta folkens

– Katie 

http://www.organdonasjon.no

Si det for å bli det

#medfødthjertefeil #hjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #familie #amerikanskcockerspaniel #givemehopejoanna #drammensbadet #vmh #guch #medisiner #sidetforåblidet #kreft #rikshospitalet #transplantasjon #trening #puls #vektnedgang #ernæring

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg