LYD = LIV

Hey

Etter å ha lest en litt trist Facebook melding for et par dager siden, har jeg slitt litt med å sove. Natt til i dag lå jeg våken ganske lenge med tankene mine. Og de er det ikke få av. Angsten og usikkerheten var i aller høyeste grad tilstede. Jeg må ha sovnet for jeg ble ganske forfjamset da Toivo vekket meg for å si at Marcus satt i Drammen uten mulighet for å komme seg hjem. Da måtte jeg jo opp og dra og hente han. Heldigvis sovnet jeg igjen ganske fort da jeg kom hjem i 3 tiden…..jesp!

Sitter nå på sovesofaen til Hanne og jentene i Pilestredet Park. Dro innover til Oslo i ettermiddag, pappa kom og vi har spist middag her. I morgen kommer nevøen min Sebastian og vi skal bake litt og pynte juletre sammen.

Klokken er blitt snart halv ett på natten, jeg kan høre trikken passere, en lyd jeg liker. Liker lyd. Lyd=liv! Morsomt å se folk i gatene, på vei hjem fra en tur på byen, noen litt ustø på beina, andre med en sliten kebab.

Natta folkens. Sov godt!

– Katie 

http://www.organdonasjon.no

Si det for å bli!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg