Når er nok nok….

Hey

It’s me…. ikke verdens beste form i dag. Tror kroppen nå viser tegn på utmattelse. Utmattelse sier du? Du som er ufør og hjemme hele dagen? Du blir vel ikke utmattet? Eh…..jo, det kan jeg bli. Hvis du ser for deg utfordringer du har i livet. Se for deg de som legoklosser som du stabler oppå hverandre.  Hvor høyt blir tårnet før det faller? 

Kjennes ut som mitt tårn nærmer seg toppen. De siste månedene har det vært så mye, og ikke bare med min helse, men ting rundt meg som jeg ikke har kontroll over.

I går tok jeg en pause fra tanker og huset. Sammen med Marcus dro vi i hundeparken med Arne og Otto. Der møtte vi en mann med en 9 måneder gammel dvergdachs tispe, Tinka. Det er så godt å se gutta kose seg, løpe, herje og leke fritt.

I ettermiddag har formen vært dårlig. Kvalm, svimmel og slapp. Det føltes ut som angstanfall og det er ikke alltid så lett å bestemme seg for om det er noe alvorlig eller om det er angst. Er så lei…. julen er bare noe fjernt jeg vet skal skje om 2 1/2 uke, julegaver er et evig mas….! Ikke noe annet enn en jævla kjøpefest av stress!

Nå skal jeg sløve til Toivo kommer hjem, så er det vel snart natten.

– Katie 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg