Når vekkerklokken er stilt til 05.00 er det jo utrolig typisk at Arne og Otto ikke vil sove natten igjennom. Toivo hadde nattevakt for når han er hjemme er de stort sett stille. Så i halv to tiden begynte de å “gråte”. Prøvde å hysje på de, men til lite hell. Slapp de ut så de fikk gjøre fra seg, men selv om ikke det ble stille, sovnet jeg nok av utmattelse.

Var så trøtt da jeg dro til Drammen og det var så kaldt. Når nøkkelen min ikke virket og jeg ble stående i 10 min i -12 vardet sykt godt å komme inn.

 Men det var veldig godt å jobbe litt. Det var en stille og kort vakt hvor jeg fikk lært meg å åpne med det nye systemet. Det var jo det jeg var keen på. Da føler jeg meg tryggere neste gang.

Klokken 10 var jeg ferdig og det var beina mine også. Kom hjem til en sovende mann etter hans nattevakt. Så la meg i sofaen ved siden av og sammen sov vi et par timer med Arne og Otto på enden av sofaen. Det er jo klart at de må sove også, så mye styr de lagde i natt.

 Lagde en deilig lapskaus. Er så lei middagsplanlegging og med det kalde, snøete og kjipe vinterværet som er nå, ville jeg lage noe som varmet. Og med et glass vin. Er ikke ofte jeg tar meg, men dæven det var godt.

 Når angsten begynte å vise seg utpå kvelden, klumpen i magen rett og slett ikke blir borte, måtte jeg ta et par valium. Så nå er det en veldig rolig stemning i stua. I morgen skal jeg tilbake til psykologen min, Niels. Det blir bra!!

Håper dere har en strålende og angstfri kveld.

– Katie

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg