Våknet av meg selv i dag og ikke noe vekkerklokke. Spiste frokost med mamma og pappa i ro. Litt kos med Elle. På veien måtte jeg stoppe på Kjellstad og lade bilen. Men nå i dag var det jo så fantastisk vær og man kan jo kjenne solen varme i ansiktet. Det begynner nesten å kjennes ut som våren er i anmarsj.

Fikk ringt svikt sykepleieren på Drammen sykehus og sagt i fra at kardiologen ville jeg skulle ha jerninfusjon. For å få det må jeg innom og ta blodprøver der også, så gjorde det på veien hjem. Mens jeg satt og ventet fikk jeg ordnet meg en time til fotsone i samme slengen. Godt for kropp og sjel å fåfotsone behandling.

 

Vel hjemme sovnet jeg på sofaen og fikk slappet av. Mange tanker i hodet etter gårsdagen og godt å komme hjem til Toivo og Arne og Otto.

– Katie

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg