I går måtte vi ut av huset mitt. Selv om energinivået er på bånn om dagen, må man prøve å gjøre noe utenfor husets fire vegger. Og siden det var onsdag dro vi på Stasjonsgården her i Sande igjen på pizza og quiz. Forrige uke havnet vi på syvende plass, så gårsdagens fjerde plass var vi ganske fornøyd med.

Det var godt å komme seg ut litt sammen med Toivo, men i dag kjente jeg at jeg var ganske så sliten. Jeg har jo ventet og ventet på morgendagen og jerninfusjonen jeg skal ha på Drammen sykehus. Da jeg fant ut for to uker siden at det var to uker til jeg kunne få time, syns jeg det var så lenge til. Jerninfusjonen skal jo gi meg økte jernlagre selvfølgelig, som igjen gir meg litt forhåpentligvis mer piff og ork. Gruer meg litt til det fordi det er ofte de som skal sette inn venflon på meg bommer og etter to-tre forsøk blir en anestesisykepleier tilkalt. Mulig jeg bare ber om det med en gang i morgen.

Marcus kom hjem på perm i går. Etter helgen i Asker hos sin kjæreste og så hos sin mamma noen dager, får vi gleden av å ha han hjemme i fem dager. Ser ikke så mye til han, men godt å ha han her. Lagde en god middag og det er godt å sitte rundt bordet sammen, spise, prate, ingen mobil og bare være sammen. Love my boys!

Wish me luck for tomorrow 😆

– Katie

http://www.organdonasjon.no

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg