…..

Merket ikke at Toivo dro på jobb i dag. Våknet av Arne og Otto. Merket at kroppen var tung, men jeg kom meg opp, luftet gutta og lagde meg en enkel frokost før jeg datt ned i sofaen.

Ble sittende der og se bort på kjøkkenet veldig klar over at oppvaskmaskinen måtte tømmes, ting må vaskes opp og ryddes. Kjenner noen ganger på en dårlig samvittighet for at jeg er hjemme, men klarer ikke alltid holde ting ryddig. Det er jo helt tullete for kroppen spiller jo ikke på lag om dagen. Nå er det bare to uker igjen til jeg skal på Rikshospitalet og selv om det setter i gang mange tanker og spørsmål, skal det bli veldig godt (og skremmende) å komme i gang med denne prosessen. Som jeg så inderlig håper ender med et nytt liv for meg og alle rundt meg.

Nå skal jeg straks legge meg. Håper dere alle har det bra der ute.

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg