4 måneder og like jævla vondt

Hey

3 januar merker 4 måneder siden jeg mistet mitt livs kjærlighet. Brått og helt utenforvarsel gikk du ut av tiden etter et fall. Smerten jeg sitter med er helt grusom. Den vrenger magen, gir hodepine, tømmer deg for tårer og gjør at kroppen er fysisk og psykisk fullstendig utslitt. Sorgen er til tider altoppslukende.

Jeg savner deg Toivo, hvert minutt av hver dag. I går på vei hjem til huset fra en tur til Cincinnati så jeg en utsikt som jeg tenkte jeg måtte ringe deg og fortelle deg om. Et brøkdel av et sekund tenkte jeg at du var i live.

Her er utsikten jeg ville vise og fortelle deg om Toivo. Dette er Cincinnati, Ohio

I ettermiddag dro vi tilbake til Cincinnati for å hente en del til bilen til Amy. Den må repareres før vi kjører videre på vår roadtrip på fredag morgen. Etterpå dro vi på en sportsbutikk hvor jeg fikk kjøpt meg to t-skjorter. Fikk sønnen i husets 40% rabatt siden han er ansatt der. Kjøpte en t-skjorte med Kentucky på og en med spiller 9 BURROW fra Cincinnati Bengals. Fant it at han var den kjekkeste spilleren…. har ikke så nye mer å gå etter …..hahaha

Vel hjemme igjen fikk jeg i meg litt mat før jeg trakk meg tilbake. Har hatt mange tanker på Toivo i dag. Ubegripelig at det er allerede fire måneder siden han døde. Elsker deg. You and me baby ❤️

– Katie

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg