4 uker siden jeg mistet deg

Hey

Jeg vet ikke om jeg syns det har gått fort eller sakte, men i morgen er det fire uker siden du døde på Ullevål sykehus. Fire uker siden jeg kysset deg for siste gang, siste gabg holdt deg i hånden og så deg i øynene. At vi kunne danse sammen fredag morgen, den 1 september og du fikk en irreversible hjerneblødning senere samme kveld, to dager før du døde, er fortsatt helt uforståelig Toivo. Det er ikke fire uker siden jeg fortalte deg at jeg elsker deg, for det gjorde jeg da jeg så deg i Drammen Kapell noen dager senere. Jeg sier jeg elsker deg hver dag, flere ganger om dagen og kysser bilde ditt hver natt når jeg legger meg. Håper at jeg drømmer om deg.

Kommer alltid til å holde deg i hånden Toivo ❤️

Jeg er tilbake i Oslo hos mamma og pappa for jeg orker ikke være i huset vårt. Det er ikke vårt hus lenger og følelsene jeg har for huset er ikke tilstedet lenger. Jeg var der i går og fikk sortert litt i tøyet ditt. La til side den blå pen skjorten din (med alle de små haiene på), t-skjorten “SEXUCEME” og det lyseblå slipset du hadde på deg da vi giftet oss. Også sparte jeg på badeshortsen din med endene på 🐤🐤

Bryllupsdagen 10.nov.2007

Nå skal jeg prøve å sove litt. Elsker deg Toivo…. skjønner ikke at du ikke kommer inn døren her for å hente meg som du har gjort så mange ganger…. mitt hjerte er knust i 1000 biter 💔

– Katie

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg