Hey,

Burde deifinitivt sove nå. Klokken er 00.43 og jeg er lys våken. Ikke noe nytt i det, men må opp om 4 timer og 17 min. Det er sykt lenge siden jeg har stått opp 05.00, men nå er det veldig verdt det.  For første gang på over tre år, skal jeg ut og fly i morgen og jeg kjenner faktisk på en liten reisefeber. Sist jeg fløy var hjem fra Spania, sommeren 2018. Siden før hjertetransplantasjonen. Føler at jeg definerer mye av livet mitt som før og etter 2019 og hjertetransplantasjonen. Det er kanskje ikke så rart.

Kofferten er nå pakket og jeg har sjekket inn. Så klar for tur. Nå skal jeg sove litt og kose med Otto gutten min. Blir to uker til nestr gang ❤

Sees snart, fra et annet postnummer ✈😎

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg