Akvarell terapi

Hey

Som noen av dere vet, begynte jeg å male litt med akvarell etter hjerte transplantasjonen, mens jeg fortsatt lå på Drammen sykehus. Det var 9 måneder etter operasjonen og jeg slet fortsatt med finmotorikken. Mamma har alltid vært kreativ og flink med akvarell og kjøpte en blokk med akvarell papir, noen pensler og et skrin med Winsor & Newton maling. Jeg ble fullstendig hektet og før noen visste ordet av det var rommet mitt, 416, på Medisin 1 dekket av bilder jeg hadde malt.

Det er nå 3 år siden og jeg er fortsatt hektet. Jeg har malt illustrasjoner til en barnebok ei venninne av mamma har skrevet. Det var utrolig artig og krevende. Er spent på å se boken når den kommer.

Nå maler jeg stort sett bygninger og butikk fronter. Elsker detaljene i vinduet og følelsen av at man kan se seg selv inne i kafeen på bilde. I dag ble jeg ferdig med disse to.

Cafe Montmartre i Paris
Barne klesbutikken Toby Tiger i Brighton, UK

Har begynt på en ny shopfront. Hvis du vil se mer er jeg på Instagram

https://www.instagram.com/katiegreeetart/

Jeg har også en Facebook side hvor jeg legger ut bildene jeg maler.

https://m.facebook.com/katiegreetart

Nå skal jeg legge meg.

Vi snakkes

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg