Alt på en gang

Er i Oslo nå. På Skøyen hos mamma og pappa. Det er veldig rart å komme hit første gangen uten å bli møtt av Elle pus. Jeg merker at jeg ser etter henne. Men hun er ikke her. Ikke noen matskåler, tissekasse, teppe eller klorestativ. Alltid vanskelig når våre dyr blir borte. Snilleste og fineste pus.

Skal til Hanne og jentene på fastelavns boller i morgen. Det blir koselig. Kjenner at jeg er litt tom i hodet om dagen. Det blir noen lange uker til jeg skal legges inn. Det er hele følelsesregisteret på en gang, samtidig.

Nå skal jeg nyte Oslo natten med 13 trikken nede på Drammensveien.

– Katie

 

http://www.organdonasjon.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg