Balansegang

Hey

Å finne en balansegang i livet når man er alvorlig syk kan til tider være ekstremt vanskelig, emosjonelt og overveldende. Sov godt i natt, selv uten oksygen. Oksygen på natten blir en vanskelig tilvenning merker jeg. Våknet til fantastisk lys på himmelen. Små ting i hverdagen som blir stor.

Var sliten så satt på oksygenmaskinen, lagde meg en kaffe og fikk gjort litt i huset. I morgen kommer vaskehjelpen min, men hun skal jo vasken, ikke rydde.

  

Jeg fikk hengt opp tøy, satt på sengetøy og med hjelp fra Toivo fikk vi skiftet på sengen. Så hverdags luksusen for i dag blir å legge seg i ren seng……ohhh! Jeg la merke til at med oksygenet i nesen orket jeg litt rundt i huset uten å bli blå….. it’s the price I have to pay!

Nå i kveld var vi en tur i Drammen Teater sammen med Toivo for å se Mia og Linneas danseoppvisning. Jeg pleier å være med så det var koselig at Toivo også var med i dag.

  

  

  

Hjemme igjen nå med oksygenet godt plassert. “Hver gang vi møtes” har vi sett og nå sløver vi før vi hopper i seng….. den nyoppredde sengen.

Vi snakkes snart da!

– Katie

www.organdonasjon.no

www.vmh.no

#medfødthjertefeil #hjertefeil #hjertesvikt #mentalhelse #angst #depresjon #oslo #oslove #shoutout #sija #sjekkdeg #organdonasjon #levelivet #familieliv #livetmedoksygen #livetmedturid #helseblogg #rikshospitalet #ous #vmh #guch #medisiner

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg