Da er jeg i gang

Da var dagen kommet for å sette på oksygenet og det skal jo være på i 24 timer. Kan ikke si at jeg gleder meg til å sitte med det på, gnagsår under nesen og den helvetes blodgassen i morgen. Det som er litt komisk er at jeg egentlig ikke ser helt meningen med prøven. Trenger jo ikke være rakettforsker for å skjønne at det vil måle høyere oksygenopptak når man sitter med det på. Men hva skal de gjøre med det. Kommer ikke til å sitte med oksygen 24/7. Ikke enda i hvert fall.

Var på Elkjøp på formiddagen i dag og fikk kjøpt meg en blodtrykks måler. Ble jo anbefalt det av kardiologen på Rikshospitalet. Blodtrykket mitt skal være litt lavere enn normalt for at hjertet ikke skal jobbe for hardt. Men når man går på vanndrivende så kan det påvirke blodtrykket, så alt er en balanse. Nå er jo vanndrivende økt, så må jeg være obs. Merker jeg blir litt svimmel av og til og det kan skyldes lavt blodtrykk.

♡♡♡

I går dro jeg alene i bursdagen til fadderbarnet mitt, Celina, som feiret 9 års dagen sin og Linnea, som feiret 5 års dagen. Toivo var på jobb og Marcus på vei tilbake til militæret. Det ble pølsefest og så en kjempefin enhjørning-kake. Gavene falt i smak, så var super fornøyd.

Nå blir det en cowboy strekk på sofaen med Arne og Otto. De er aldri langt unna når “mamma” ikke er i slag.

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg