Dagen derpå

Hey yall

1 januar folkens. Sløv morgen dagen derpå for oss alle her i Kentucky. For min del var det ikke fordi jeg fikk i meg for mye i natt. Dratt to små cidere, men andre i huset slet nok noe mer. Etter at vi kom oss opp og fikk ryddet det siste fra i går dro Amy og jeg ut. Vi skulle møte et vennepar av henne en plass i Cincinnati, Ohio så vi måtte komme oss avgårde.

Vi var litt sene så da vi var kom frem visste vi at de hadde dratt videre. Plassen vi skulle på het Zip’s og de, ble jeg fortalt hadde den beste cheese burgeren ever. Så det måtte bli det. Tok også med en bestilling av løkringer. Og det er seriøst de beste løkringene jeg noen gang har spist.

Etter en utrolig digg cheese burger og enda diggere løkringer, betalte vi og dro videre til en annen bydel av Cincinnati. Der møtte vi venneparet til Amy. Utrolig hyggelige folk. Klokken var bareare på ettermiddagen, men i og med at den da måtte være 21.00 i Norge var det vel ok å ta en drink, så kjøpte meg en Long Island ice tea.

Da vi kom hjem på kvelden spiste vi middag mee Brandi som fortsatt ikke hadde kommet seg ut av sengen etter gårsdagen. Da vi skulle se en film etterpå måtte det nesten bli “Fried Green Tomatoes”. Hverken jeg eller Amy hadde sett den på flere år og siden vi nå bare for noen dager siden var i Juliette, GA og spiste stekte grønne tomater på The Whistlestop Cafe, var det ikke noe annet alternativ.

Nå er det natta. Vi snakkes

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg