De søteste

Hey

Starter innlegget i dag med å gratulere min kjære, gode, snille stesønn (hater det ordet for ser på han som sønnen min, Marcus med 26 års dagen. Jeg kom inn i livet hans da han var 8 år gammel og jeg er så takknemlig for at jeg har fått være der for han. Jeg har aldri kunnet få egne barn, et savn både Toivo og jeg kjente på. Å få

I dag dro jeg til Sande igjen. Det er nesten så jeg føler en dragning dit. Jeg dro først til Kamilla og Alf-Egil for å mate fiskene mens de er på ferie før jeg dro videre til Sande og møtte Hild Frøya på Stasjonsgården for en kaffe. Det er alltid så koselig på Stasjonsgården og vi satt ute i solen og skravlet.

Toivo og jeg pleide å dra hit ofte når vi bodde i Sande. Det var ikke mange ukene før han døde at vi var der siste gangen sammen og hadde  med Otto.

Otto med “pappa” på Stasjonsgården

Etter at jeg reiste fra Sande kjørte jeg til venninnen min Liesl i Sylling. Jeg har ikke sett henne på lenge så det var godt. Hun tar vare på to små geitekillinger som mistet sin mamma rett etter at de ble født for seks dager siden og i dag fikk jeg kose masse med de. Herregud så søte de var og så godt det var. Var nesten litt terapeutisk.

Hadde jo ikke lyst til å dra fra de. De mates med flaske hver tredje time. De var så fiiiiine….Ahhhh.

Nå er det natta så vi snakkes snart

– Katie

http://www.organdonasjon.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg