Det er lov å glede seg

Hey

Om en uke nå er jeg i Stockholm på en liten ferie. For første gang siden Toivo døde kjenner jeg på at jeg faktisk gleder meg til noe…. Og jeg tenker at det får jeg lov til.

I går kjørte jeg ut til Sande og huset mitt… det er mitt i 2 uker til. Kjenner det kommer til å bli skikkelig “bittersweet” den dagen jeg leverer det over til de nye eierne. Godt å bli ferdig, men trist at det er over…. fine hjemmet vi delte er kaldt og tomt…..

Kjørte forbi minnelunden og rullet ned vinduet og ropte “Jeg elsker deg Toivo”….. gjør alltid det når jeg er i Sande.

Kjøpte med noen jordbær fra Finstad Gård i Sande som de solgte på Meny. Liker små plasser som Sande. Når jeg kommer inn døren i butikken så smiler folk og de spørr hvordan det går. Snakket med Per Martin i delikatessen. Toivo snakket alltid med han.

I dag har jeg vært i Stavern i bursdagen til Toivos fadderbarn, Fabian som blir 19 om to uker og broren til Fabian, Kristian som blir 6 i dag. De er begge sønnene til Toivos fetter, Kent.

Det var skikkelig møkkavær på returen og var sliten og søkk våt da jeg kom hjem….

Bikker I seng straks så får vi se om jeg får sove i natt da…. 🙄

– Katie

http://www.organdonasjon.no

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg