Early bird đŸ„

God pĂ„ske der ute. đŸ„đŸ’›

Jeg husker ikke om jeg har Þnsket dere det enda. Det er i dag 1.pÄskedag, det er sÞndag og om mulig, enda mer stille enn vanlig. Dette var meg for en time siden, da jeg ga opp sÞvnen.

Null filter & null sminke

VĂ„knet helt svett etter Ă„ ha lugget med smerter i hele natt. For litt siden sĂ„ helen min ganske ok ut. Den blir jo aldri 100% og det kan jeg leve med. Men
da det gikk “hull” pĂ„ huden som er supertynn ble jeg litt oppgitt. Anyway
..

Slapp Otto ut av buret sitt og ut i hagen. Virket som om det var litt i tidligste laget for han ogsÄ. NÄ har jeg tent litt lys og med Otto har jeg krÞpetvoppni sofaen. Elsker de morningene som er stille og som jeg kan ha for meg selv.

I gÄr gjorde jeg absolutt ingenting. Skulle Þnske jeg hadde en hytte, men det fÄr bli med drÞmmen
. Syns det er super morro Ä se alle venner Ä kjente kose seg pÄ fjellet, men hjemmepÄske er ikke feil det heller. PÄ Langfredag kjÞrte Toivo, Geir og jeg inn til Bragernes Torg og mÞtte mamma og pappa. Mamma kom mer noen smÄ pÄske egg og jeg skulle levere tilbake en fleecejakke jeg hadde hatt pÄ sykehuset. Men mest av alt var det jo for Ä se de igjen. Det er jo sÄ lenge mellom hver gang. NÄ som de og jeg har fÄtt vÄr fÞrste Pfizer Covid vaksine, kan man jo hÄpe det blir noen lettelser etter hvert.

Det kjennes jo bare sÄ godt ut nÄr solen skinner og du vet at vÄren endelig er her. Som jeg startet innlegget med, sÄ avslutter jeg

God PĂ„ske

– Katie

http://www.organdonasjon.no

http://www.vmh.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg