EKG og vårfølelse

Hey

Startet dagen omtrent samtidig som vanlig. Forskjellen var at i dag måtte jeg stå opp. Vanligvis er det Otto som vekker meg og jeg slumper ned i sofaen etter at han har vært ute i hagen en tur. Men i dag hadde jeg time på Drammen sykehus og ettersom Otto er på påskeferie hos Marcus i Oslo, var det alarmen på mobilen som vekket meg.

I januar havnet jeg på sykehus etter at puls og metningsmåleren min viste en puls på 32 bpm. Det er jo selvfølgelig altfor lavt og i løpet av 10 min hadde jeg to ambulanser med blålys i oppkjørselen. Kardiologen jeg følges opp av på Drammen sykehus ville at jeg skulle ta en 24 timers EKG måling før jeg skal på 4 års kontrollen på Rikshospitalet. Tenk at det er snart 4 år siden jeg fikk mitt nye hjerte… Det er “bare” 3 år siden jeg kom hjem men det virker noen ganger så utrolig lenge siden.

Kom meg hjem og slappet av litt før jeg dro ut for å kjøpe en gave. Endelig kjenner man på en liten vårfølelse så Toivo og jeg dro en liten tur på Stasjonsgården. Toivo fikk årets første utepils og jeg kake……alltid kake…..

Nå avslapping før enda en tur ut.

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg