En fin søndag

Hey

Skal prøve å skrive blogg innlegg på nettbrettet, men tastaturet jeg bruker har en tendens til å slenge på ett plusstegn etter hver e – bokstav jeg skriver. Et e+ks+empe+l e+r som de+tte+. Blir fryktelig slitsomt å lese for dere og irriterende for meg.

For dere som leste gårsdagens innlegg så vet dere at jeg som her i huset mitt i natt. Otto og jeg skal sove her til natten også. Jeg var litt nervøs for det i går. Spent på følelsene mine rundt det etter at det hår gått en del måneder siden sist jeg sov her.

Sovnet i går kveld til “Bridgerton” på nettbrettet mitt, som jeg etter turen til Stasjonsgården, klarte å få til å funke. Greit at det funket siden jeg ikke har noe tv eller Internett her.

Fant frem Nespresso maskinen min. Den har jeg ikke pakket ned, men den står i skapet ettersom huset nå er et showroom klar for visning til en hver tid.

Fikk en deilig morgenstund på terrassen med Otto selv om det var ganske så foggy på morningen. Heldigvis lettet det og jeg kjørte bort på minnelunden hvor Toivo er. Har ikke fått vært der ordentlig siden urne nedsettelsen i høst på grunn av snøen. Solen hadde kommet frem og det var så fint det nede.

Jeg hadde aldri i min villeste fantasi, eller verste mareritt, sett for meg at jeg måtte på en minnelund/gravplass for å besøke kjæresten min. Det er heeeelt grusomt. Savnet er jo fortsatt så enormt. Tok på navnet hans, gikk helt ned til der urnen ble senket, jeg snakket med han. Fortalte hvor mye jeg elsker han og savner han. Håper han vet det 🩷

Etterpå møtte jeg Hild Frøya og datteren hennes, Ingrid, på Stasjonsgården. Vi satt ute i solen og tok en iskaffe. Godt å kjenne våren i luften nå. Vinteren har vært lang og hard.

Dro hjem for å vente på de to damene som skulle komme på visning. De ville komme for å se solforholdene i hagen og bak ved inngangspartiet på ettermiddagen.  Tok litt bilder så de fikk sett hvordan det var før de kom også. Mens jeg sto ute hørte jeg isbilen svinge inn Eikelikollen. Tenkte med en gang på Toivo. Husker hvordan han satt seg opp med største smilet om munnen, som en 5 åring på julaften, når han hørte isbilen.

Nå sløsing med Otto og “Spillet” på TV2 (på nettbrettet). Ny visning i morgen kl 18-19.15

https://www.finn.no/343473865

Vi hörs

– Katie

Og husk folkens, si det for å bli det!!

 

http://www.organdonasjon.no

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg