Enda en dag nærmere

Hey

Våknet i dag tidlig og kjente fort at pusten fortsatt ikke var tipp topp tommel opp. Sammen med Toivo og svigerfar spiste jeg litt frokost. Jeg kledde på meg og pusset tennene. Det ble ikke bedre, så ringte fastlegen. Det er sikkert noen der ute som tror jeg er hypokonder og litt rask på telefonen, men konsekvensene ved en luftveisinfeksjon eller lungebetennelse for meg er ganske store. Så heller en telefon for mye enn en for lite.

Jeg fikk komme 12.10, så dro inn til Drammen. Hadde fin crp og legen kunne ikke høre noe på lungene. Da jeg kom hjem ringte jeg GUCH sykepleieren og bekreftet at jeg kunne øke vanndrivende med en tablett, som jeg hadde avtalt med kardiologen tidligere. Jeg kjenner at jeg har gått litt opp i vekt og jeg tror det er væske. Jeg snakket med hjertesvikt sykepleieren på Drammen sykehus og vi ble enige om at jeg skal komme på fredag. Skal ta blodprøver å sjekke alt.

Klokken 17 kom den nye vaskedamen vår, så da dro vi bort på Stasjonsgården her i Sande og spiste pizza. Det er jo så koselig når julelysene er oppe. Lyser opp mørke kvelder.

Det var jo kjempedeilig å komme hjem til rent hus nå når det er 5 dager til jul. Jeg makter ikke å gjøre den jobben, så må få hjelp. Har slappet av på sofaen med Arne og Otto nå i kveld og nå er det straks natta. Med to beroligende innabords for å roe nervene som har vært så absolutt tilstede i kveld, så burde natten bli ganske ok.

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg