Endelig Pfizer

Hei igjen

Ja, i går var den store dagen og mind dose en av den etterlengtede vaksinen var endelig kommet. Toivo ble med inn til Drammen og Drammenshallen der kommunen hadde sin vaksineringsstasjon. Ettersom fastlegen min holder til i Drammen, hadde han satt meg opp på prioriteringslisten i både Drammen og Holmestrand kommune, hvor jeg bor.

Toivo kjørte meg inn til Drammen og Drammenshallen hvor kommunen har sin vaksine stasjon. Ettersom fastlegen min holder til i Drammen og han hadde satt meg opp på proriteringslisten der, takket jeg ja til vaksine timen der. Sto også på prioriterings listen i Holmestrand kommune, ettersom det er her jeg bor, men den timen var ført 8.april, så jeg tok den i går.

 

Så klar for å få første vaksine dose med Pfizer
Endelig innenfor døren og veldig spent
Endelig!!! Der satt Pfizer i armen.

Det var nesten en følelse av lettelse og jeg ble faktisk litt rørt etterpå. I dag har jeg bare vært litt sår i armen. Men slet litt med å sette opp håret.

God natt folkens

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg