Endelig

hey

i går fikk jeg endelig gjort noe jeg aldri har gjort før. Vi hadde en stille og rolig formiddag hjemme. Jeg malte litt på morningen. Har malt et bilde av påfuglen jeg tok bilde av i Kristiansand dyrepark på mandag. Ble kjempefornøyd med den. Valgte å ha hvit bakgrunn bak påfuglen selv om jeg vurderte å male påfuglfjær som “tapet” bak den. Mulig jeg prøver på nytt senere en gang. 

Ettersom vi alle var invitert til hamburger grillings hos mamma og pappa på Skøyen, dro vi til Oslo tidligere sånn at jeg endelig fikk gjort denne ene greia.

Å GÅ PÅ OPERATAKET!

Kanskje ikke noe stor bragd for de fleste, men for meg har dette vært så og si umulig for meg før nå. Før hjertetransplantasjonen hadde jeg ikke sjans på grunn av helsen min. Men i går, gjennom smerter i beina, i sterk vind så jeg måtte holde meg fast i Toivo og Stine til tider, klarte jeg det.

Etter turen på taket gikk vi inn på den nye Deichmanske bibliotek i Bjørvika. Det var jo superkult og moderne. Jeg lagde meg et digitalt lånekort og reserverte en bok. Jo Nesbø sin bok “Sorgenfri”, men på spansk. Skal hente den i morgen når vi skal tilbake til Oslo. 

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg