Første jul uten deg

Hey

Ikke skrevet på en stund….. har vært en blanding av at jeg ikke har orket, ikke visst hva jeg ville dele og at tastaturet til nettbrettet mitt ikke fungerer ordentlig. Men nå skriver jeg et innlegg og bruker mobilen.

Det er blitt desember, jule måneden. Jeg har alltid vært glad i jul, gledet meg til jul og alt det betyr. All baking og pynting, tid med familie og venner og alt som hører julen til. I år kjenner jeg det kommer til å bli vanskelig. Denne helgen er det 13 uker siden Toivo døde brått etter et fall på akuttmottaket på Drammen sykehus.

Mitt livs kjærlighet som jeg har elsket og vært sammen med i 18 år, gift med I 16 år, ble borte på et blunk. Livet mitt stoppet opp og fremtiden er så usikker.

Midt oppi sorgen og savnet etter kjæresten min er jeg midt i å finne ut hva som faktisk skjedde med Toivo. Kort tid etter at Toivo døde, fikk jeg brev fra Helsetilsynet om at en “alvorlig hendelse” var meldt inn til de fra Drammen sykehus. Helsetilsynet hadde så sendt dette videre til Statsforvalteren i Oslo og Viken som nå venter sluttrapport fra sykehuset. Det er tøft som FAEN å sørge, gå på møter, fylle inn papirer, ta telefoner etc. Nå blir det nye møter igjen med sykehuset og Ullevål universitetssykehus for etterlatt samtale. Vet ikke hva jeg skal tenke…. Nå som rapporten er noe anderledes fra tidligere journaler….hm…..

Jeg skal finne ut hva som skjedde med Toivo, det er helt sikkert ❤️

You and me baby ❤️

You and me baby

 

– Katie

http://www.organdonasjon.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg