Fredelig fredag

Nydelig og kaldt vintervær i dag. Da jeg skulle kjøre avgårde fra huset, måtte jeg stoppe og ta et bilde. Det var stille og kaldt med en sol som skinte. Ble bare et supert blinkskudd.

 Kjørte inn til Drammen for ukens andre time hos psykologen min, Niels. Ble en oppfølgingstime etter den jeg hadde tidligere i uken. Den timen var veldig bra og jeg gikk derfra lettere til sinns. I dag snakket vi med et lettere hode. Følte meg bedre, men kom inn på dødsfrykten i dag også.

 Etter timen hos Niels, kjørte jeg bort til Kamilla for en kaffe og en venninne skravlings. Det slår aldri feil.  Mye verdensproblemer man kan løse over en kaffekopp ved et kjøkkenbord med ei god venninne. Blir som i England, der det ikke finnes et eneste problem som ikke kan løses med en god kopp te 🇬🇧

Nå er det fredags kos med gutta mens vi venter på at Toivo skal komme hjem. Håper dere har en strålende fredag kveld.

 

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg