Frisk luft og roser i kinnene

Hey

Det har vært utrolig deilig å få noen dager med fred og ro. Kjenne at kroppen begynner å vende litt tilbake til normalen.

I dag ble jeg med ut på Egge sammen med Toivo for å møte min søster, familien og mange franskmenn som var kommet til Oslo på ferie for å besøke Hanne, Jerome og jentene. Broren min kom også sammen med Sebastian og vi hadde med Mia og Celina.

Mens de andre akte og herjet rundt, holdt jeg meg i gapahuken og ordnet litt med maten og drikken. Energi til all aktiviteten hadde jeg ikke, men jeg kan jo ta på meg stilongs og komme meg ut. Toivo kjørte meg opp til Gapahuken med rhinoen så jeg slapp å gå.

Vi grillet pølser, spiste kvikklunch, klementiner og marshmallows. Det er godt kjent blant familie og venner at jeg ikke et noen “utendørs” person. Men de få gangene jeg kler på meg en stilongs og lue, syns jeg det er veldig deilig å komme ut. Lierdalen er jo så vakker fra Egge og utsikten er fantastisk.

Selv om det er utrolig deilig å komme seg ut i frisk luft, så er det veldig godt å komme hjem og slappe av litt. Selv om jeg ikke akkurat var den mest aktive i gjengen, var jeg veldig sliten. Og i kombinasjon med all den friske luften, sovnet jeg tvert på sofaen.

I morgen er siste dagen i året. Gleder meg til at det bare blir oss to her hjemme. Med litt god mat, har en Prosecco og noen stjerneskudd skal vi nok klare å ta i mot 2019.

Pass på dere selv der ute.

– Katie

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg