God jul Toivo

God jul min kjære Toivo

Da er det blitt julaften kjæresten min. Jeg er helt sikker på at du var oppe tidlig for å sette ribben i ovnen til langtids steking der oppe i himmelen.

Julen her nede kjennes tom ut uten deg, din mat, din runde i nabolaget som nisse for alle barna og dine artige sprell.

Jeg håper du får en vakker og fredfull jul der du er sammen med din mamma, dine besteforeldre og de firbente

Ming, Mack, Arne og Elle.

(De kan alle få litt ekstra saus på maten i kveld)

Jeg skal ha på meg griseslipset ditt og skåle for deg og for oss i kveld. Jeg tar deg alltid med meg Toivo. You and me baby ❤️

Otto, Marcus og jeg savner deg her hos oss

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg