Gøy i nord

Hey

Må jo innrømme at Tromsø vokser på meg mer pg mer. Falt for byen første gang jeg var her i 2003 da jeg besøkte Hilde som var på praksis gjennom politiskolen. Siden har jeg vært her en 6-7 ganger og elsker det mer og mer.

I går var jeg på Jekta storsenter med Arnesen (store-Christer). Jeg fikk endelig fikset solbrillene mine etter at den ene øre stangen var falt av. Jeg fikk brillene av Toivo for flere år siden og elsker de.

På kvelden hadde vi bordbestilling på Yonas Pizza på bryggen i sentrum. Det var spis for 100kr, så Stine, Christer og jeg møtte Arnesen og en venn av Stine på pizza. Planen var minigolf, bowling eller noe etterpå, men energien var ikke der for noen av oss.

Tror egentlig vi fortsatt var slitne i kroppen etter lørdagens strabaser på byen. Det er lenge siden jeg hag vært ordentlig på byen. Og det var så deilig.

Vi startet med middag på restauranten Nitty Gritty i sentrum. Litt mat og litt cocktails og litt spionering på Lasse “Æ slæpp itj før du slæpp” fra Farmen.

Søstrene siseters

Etter en matbit og noen cocktails dro vi videre og møtte noen venner av søstrene. Havnet på et sted som heter Kaia hvor vi fikk tre bord som ble som langbord. Det ble en cocktail etter den andre. Bra musikk, bra folk og mye latter.

I 2 tiden ble det maxitaxi hjem stil Stine på Kvaløysletta og nachspiel. Tror ikke jeg husker sist jeg var på nachspiel. Jeg endte opp i sengen i 3 tiden mens festen fortsatt var i gang.

Det er sååå godt å føle seg bra nok til å leve som JEG vil. Nå skal jeg bikke i seng. Natta

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg