Hjem til jul?

God morgen

eller, nå er det vel strengt tatt formiddag siden klokken er litt over 11. Det er lille julaften i dag og jeg skal få reise hjem. Sliter fortsatt med smerter, så det kan jo bli interessant. Men så lenge smertene ikke blir så kraftige og akutte som de kan bli skal jeg klare å bite tennene sammen.

Litt filter er lov lille julaften når man må være på sykehus

Nå er klokken blitt 16.20 og jeg er fortsatt på Drammen sykehus. Toivo kom innom rett etter at jeg hadde begynt å skrive dette innlegget så derfor ble det et lite hopp. Planen var jo at jeg skulle være med han hjem, vi måtte bare vente på legen som ville konferere med noen andre leger. Jeg visste at Toivo, selv om han var bedre, ikke var i tipp topp form så da ventetiden dro ut og smertene mine fortsatt var godt tilstedet, bestemte vi oss at jeg skulle bli en dag til for smertelindring så han kunne dra hjem.

Min kjære på besøk, men med riktig distanse når man ikke er tipp topp

Sovnet like etter at hadde dratt og våknet nå fordi sykepleieren kom for å si ifra at det var mat. Kanskje like greit så jeg ikke sover for lenge. Da sliter jeg jo bare til natten. Når dagens meny var karbonader eller fisk “i form” bestemte jeg meg intet av de to. Kjører heller for en rett i koppen senere.
Måtte ha noe så gikk ut for å finne en banan eller noe. Fikk med meg en dessert fra kjøkken damen også, selv om jeg ikke hadde vært “flink pike” og spist opp middag….hehe!!!

Elsker alt så lenge det er kirsebær på toppen ….hehe

Klokken 21.00 i kveld kommer jo hovmesteren over alle hovmestere på NRK og det må jeg jo selvfølgelig få med meg. Merkelig hvordan man ler hvert ENESTE år. Og i morgen er det Disney som tradisjon. Aldri hatt “3 nøtter til Askepott” som tradisjon å se på, men stemmen til Knut Risan har jo stått på i bakrunnen som en muse på julaften. Jeg får se når jeg kommer meg hjem i morgen. Skal jo etter planen inn til Oslo i 15.30 tiden……

Skal prøve å tegner noe mer i dag. Ikke noe er som et blankt ark (og fargestifter tell).

Hva skal det bli her da…..

GOD JUL folkens, så snakkes vi

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg