Hjem til Jul……..???

Hei

Da er jeg godt plantet på medisin 1. Siden jeg kom hit forrige uke har formen tatt fart i riktig retning. Selv om jeg ikke er 100 % stødig og helt selvhjulpen er jeg på vei. Kryss fingre og tær og bank i bordet for at jeg nå er ferdig med tilbakeslag,

Treningen med fysio og egentrening går bra. I går klarte jeg å gå i trapp for første gang på 4.5  måned, så det var blytungt. Men i dag klarte jeg en avsats på ni trinn. Det er jo ikke mye for mange, men jeg er kjempefornøyd.

I dag kom mamma på besøk hun hadde med seg en pakke som var kommet i posten. Min tidligere kollega, Iren, hadde sendt meg en care-package. Full av masse gaver for å glede meg. Noen mennester er fantastiske. Evig takknemlig for å ha henne og mange andre fantastiske i livet mitt.

Målet mitt nå er jo å komme hjem til jul. Jeg får litt inntrykk at det kun vil bli med perm. Men det er bedre enn å ikke få komme ut herfra. Har skapt meg litt jul på rommet. Hanne kom i ettermiddag og hun haddemed en liten boks med hjemmelaget pepperkaker….mmm!! Var kjempegodt!

Vi snakkes da. Nå er det snart Farmen.

– Katie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg