Home is where the heart is

Det er aldri feil med en natt hos mamma og pappa i ny og ne. Våknet av meg selv i dag ved ni tiden. Spiste frokost med mamma og skravle litt om hva vi alle har i vente. Ja det er jeg som skal legges inn, det er jeg som skal gjennom alle mulige undersøkelser, men jeg gjør det sammen med Toivo og hele familien.

Satt og så på Friends mens jeg slumret på sofaen. Skulle egentlig kanskje møte ei venninne på Grünerløkka og ta en kaffe, men jeg var så trøtt og visste jeg skulle være hos Hanne og jentene utpå dagen.

Kom hjem til Hanne og ble sittende og se på 5 mila fra VM i Sefeldt mens hun sto på kjøkkenet og bakte bollene. Må jo ha fastelavns boller.

 Kjørte hjem på sen ettermiddagen. Det var godt å komme hjem til Toivo og Arne og Otto.

  Legger på et filter for nå er jeg sliten og det syntes. Noen ganger trenger man filter.

Håper dere har hatt en flott fastelavns søndag med gode boller og fin familietid. Min nye hjertesak er viktigheten rundt organdonasjon. Tenk litt på det, snakk med de rundt deg og #sija

http://www.organdonasjon.no

– Katie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg