Hverdagslykke

Hey

Det er blitt 3.januar og i dag bestemte jeg meg for å ordne litt hverdagslykke. Kvelden i går var ikke så artig etter et lite angstanfall med tung pust og hodepine, men i dag var formen bedre….. Det er god terapi i å lage noe på kjøkkenet så i dag ble det boller. Noen vanlige og noen med vaniljekrem. Det er ganske ofte jeg tyr til kjøkkenterapi. Mens hendene mine jobber, kan jeg la meg selv tenke og nyte. Marcus og Henriette kommer tilbake hit i kveld så da får nok bollene bein å gå på. Men må jo smake!

Midt i bakingen ringte hjertesvikt sykepleieren fra Drammen sykehus. Hun hadde snakket med kardiologen. De ville jeg skulle komme neste uke for blodprøver og målinger som oppfølging etter at jeg var der to netter i julen. Jeg er super takknemlig for all oppfølging jeg får.

Nå i kveld var himmelen lyst opp i fantastiske farger. Måtte ta bilde av det mens Arne og Otto var ute å lekte i hagen

Ha en super kveld.

– Katie

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg